Skip to main content

Πολιτική αποστολής / Πληρωμών / Αλλαγών

Με Κούριερ

Το κατάστημα μας έχει την δυνατότητα να αποστείλει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα  μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών με τον διακριτικό τίτλο «Γενική Ταχυδρομική»

 

Έξοδα αποστολής και αντικαταβολής εντός Ελλάδας

Αποστολές σε χερσαίους προορισμούς

Για αποστολές μέχρι 2 κιλά, έξοδα αποστολής 3,80€.

Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 0,90€.

Αποστολές σε νησιώτικους προορισμούς

Για αποστολές μέχρι 2 κιλά, έξοδα αποστολής 3,80€.

Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 0,90€.

Αποστολές σε δυσπρόσιτες περιοχές

Για περιοχές εκτός των ορίων των πόλεων του δικτύου της «Γενικής Ταχυδρομικής (δυσπρόσιτες περιοχές) η χρέωση διαμορφώνεται στα 7,00€ μέχρι 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 1,60€.

Αντικαταβολή μετρητής

Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής ανεξαρτήτως προορισμού, η χρέωση είναι 2 € επιπλέον.

 

Μέγιστη αξία αντικαταβολής 50€ .

 

Σε ογκώδη προϊόντα που η χρέωση τους γίνεται σύμφωνα με τους γενικούς όρους

 

Γενικοί Όροι

Σύμφωνα με κανονισμούς της ΙΑΤΑ, η χρέωση κάθε αποστολής εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος της. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης (μήκος Χ ύψος Χ πλάτος σε εκατοστά/5000) είναι μεγαλύτερο από το βάρος ζυγίσματος, η χρέωση γίνεται σύμφωνα με το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης.

 

Αν το ποσό της παραγγελίας είναι μεγαλύτερο από 50€ η πληρωμή γίνεται μόνο με τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό μας, με μεταφορά χρημάτων μέσω e-banking, ή πληρωμή με κάρτα.

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής της αποστολής από το κατάστημα Courier της περιοχής σας, εφόσον μας ενημερώσετε σχετικά στα σχόλια της παραγγελίας σας.

Σε κάθε περίπτωση κωλύματος παράδοσης της αποστολής σας, η Courier θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συνεννοήσεις

 

Εξέλιξη της παραγγελίας μου

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε online την εξέλιξη τις παραγγελία σας μέσα από την επίσημη σελίδα της εταιρείας ταχυμεταφορών με την οποία σας απεστάλη η παραγγελίας σας αναγράφοντας τον αριθμό αποστολής που σας στείλαμε στο email καθώς και στο κινητό τηλέφωνο που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.

*Η online εξέλιξη τις παραγγελίας σας θα φαίνεται στο σύστημα της κούριερ από το πρωί τις επομένης ημέρας κατά την οποία ολοκληρώθηκε.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου

Μεγάλα Αστικά Κέντρα: (1-3) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)

Νησιά: (1-3) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)

Απομακρυσμένες και Δυσπρόσιτες περιοχές: (1-3) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)

*Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης υφίστανται από την στιγμή που η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί και έχει συσκευασθεί από την εταιρεία μας και όχι από την ημερομηνία και ώρα κατά την οποία πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας.

**Λογού καιρικών συνθηκών ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στην  παράδοση σε δυσπρόσιτες (βάσει της λίστας των δυσπρόσιτων περιοχών του courier) περιοχές της Ελλάδος.

 

Παράδοση Σαββάτου / Πρωινή χρέωση

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε το Σάββατο ή πρωινής παράδοσης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγκαίρως και πριν την αποστολή του προϊόντος στις σημειώσεις παραγγελίας, στο e-mail info@dimari.gr  και τηλεφωνικά στο 2410-533980 ωράριο καταστημάτων.

*Για κάθε αποστολή με εντολή παράδοσης Σάββατο, η προσαύξηση επί της βασικής χρέωσης είναι 3,00€.

*Για κάθε αποστολή με εντολή πρωινής παράδοσης, η προσαύξηση επί της βασικής χρέωσης ανέρχεται σε 3,70€.

 

Διαθεσιμότητα / Χρόνος παράδοσης

Με τον όρο διαθεσιμότητα εννοούμε το χρόνο που θα μεσολαβήσει από την αποστολή της παραγγελίας σας έως την ώρα που η παραγγελία σας θα παραληφθεί.

*Θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας αν κάποια είδη από την παραγγελία σας δεν είναι διαθέσιμα.

**Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που ενδέχεται να έχει εξαντληθεί το απόθεμα. Επίσης, υπάρχουν νέα προϊόντα που έχουν ανακοινωθεί από τον κατασκευαστή, να έχουν παραγγελθεί από εμάς και αναμένονται.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ ΈΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ: (3-5 εργάσιμες μέρες). Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις που αναφέρονται στην Διαθεσιμότητα/Χρόνος παράδοσης.

 

Ακύρωση / Άρνηση / Αδιαφορία παραλαβής.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

 

Περιορισμός ευθυνών

Η εταιρία μας δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές ζημιές οι οποίες μπορεί να προκύψουν σε πελάτες από την μη εκτέλεση κάποιας παραγγελίας. Επιπλέον το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιφυλάσσεται σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή όταν τα εμπορεύματα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ηλεκτρονικό μας κατάστημα φροντίζει για την ενημέρωσή σας.

 

Δέματα που δεν παραδόθηκαν

Ορισμένες φορές δέματα επιστρέφουν σε εμάς επειδή για διαφόρους λόγους δεν παραδόθηκαν. Όταν μας επιστραφεί ένα δέμα το οποίο έχει πληρωθεί ήδη, πιστώνουμε το λογαριασμό του πελάτη (μαζί με τα έξοδα αποστολής).
Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την επιστροφή του δέματος ώστε να μας γνωστοποιήσει εάν επιθυμεί να το αποστείλουμε και πάλι. Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι:
Λάθος διεύθυνση. Παρακαλούμε να είστε βέβαιοι και να ελέγξετε δύο φορές ότι η πλήρης διεύθυνση που καταχωρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστή.

 

Επιστροφές / Αλλαγές

Επιστροφή Ειδών

Η Εταιρία μας δεσμεύεται να αντικαταστήσει οποιοδήποτε προϊόν δεν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση, εντός 14 ημερών χωρίς καμία επιβάρυνση.

Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς των επιστρεφόμενων ειδών επιβαρύνουν τον πελάτη ενώ τα έξοδα αποστολής των νέων ειδών επιβαρύνουν την εταιρία μας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, αναλαμβάνουμε τα έξοδα επιστροφής και πιστώνεται η καθαρή αξία των προϊόντων στον πελάτη ( εξαιρούνται τα αρχικά έξοδα αποστολής).

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  • Επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας στο τηλέφωνο 2410-533980.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος.
  • Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω ταχυμεταφορικής: ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Courier
  • Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
  • Σας ενημερώνουμε ότι το κατάστημα μας δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι το κατάστημα μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχών βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την μεταφορά και παραλαβή προς επισκευή προϊόντων προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες μας.

 

Τρόποι Πληρωμής

Με μεταφορά σε λογαριασμό  Τράπεζας ΕΘΝΙΚΗΣ
Όνομα δικαιούχου : ΜΟΥΤΣΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Αριθμός Λογαριασμού: ΙΒΑΝ : GR6401103970000039740811102  (η αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται μετά την κατάθεση).

 

Η κατάθεση μπορεί να γίνει είτε με τις παραδοσιακές μεθόδους (πληρωμή σε ATM, πληρωμή σε ταμείο Τράπεζας) είτε και ηλεκτρονικά, με χρήση του e-banking της τράπεζάς σας, εφόσον έχετε πρόσβαση σε αυτό.

Κατά την κατάθεση των χρημάτων στην Tράπεζα ή στο e-banking, σας παρακαλούμε δώστε ως αιτιολογία συναλλαγής τον «αριθμό παραγγελίας» καθώς και το Ονοματεπώνυμο που έχετε δηλώσει ως πρόσωπο χρέωσης της παραγγελίας.

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2410533980 και στο info@dimari.gr και ενημερώστε μας για την πραγματοποίηση της πληρωμή σας, αναφέροντας οπωσδήποτε τον «αριθμό παραγγελίας» καθώς και το Ονοματεπώνυμο που έχει κάνει την πληρωμή. Εάν είναι δυνατόν, αποστείλετέ μας και το αποδεικτικό πληρωμής που θα έχει εκδοθεί από την Τράπεζά σας.

 

Αντικαταβολή

Πληρωμή στην courier έως το ποσό 50€.

 

Με πιστωτική κάρτα

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018), και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η Everypay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCIDSS). Όλες οι υπηρεσίες της Everypay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA, MasterCard, Maestro, Diners &Discover. Ο Πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.Recognizing the importance of electronic payment security, EveryPay is a licensed Payment Institution by the Bank of Greece (Decision No. 280/3 / 23-7-2018 GG B 3010 / 25-7-2018), and manages securely card payment transactions, in accordance with the regulatory framework of the card transaction security management standard. Everypay is certified in accordance with the PCI DSS compliance standards. All Everypay services are made through secure connections with 256bit SSL certificates. EveryPay also supports the ability to use the 3D Secure service, an additional security token for VISA, MasterCard, Maestro, Diners&Discover. The Payer then has to enter his personal secret code to complete the transaction successfully.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση μεταφοράς χρημάτων από άλλη τράπεζα, τα έξοδα τραπέζης επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα θεωρείται ολοκληρωμένη η πληρωμή και δεν θα αποστέλλονται τα προϊόντα.

 

Πληρωμή στο Φυσικό μας Κατάστημα

Κατά την παραλαβή των προϊόντων με μετρητά, κάρτα χρεωστική ή πιστωτική.